Архів новин: Opel и Chevrolet на фестивалі позашляховиків УкрАВТО 4х4!
Ось і закінчився третій щорічний фестиваль позашляховиків УкрАВТО 4х4, який пройшов на мальовничому гірськолижному курорті «Буковель».
На фестивалі були представлені: новинка Opel Mokka, Chevrolet Captiva з новим турбодизельним двигуном 2,2 л., а також Chevrolet NIVA з пакетом безпеки.
Новий кросовер Opel є уособленням всіх сильних сторін бренду: ходових якостей, адаптації до повсякденної діяльності і виразного дизайну. Втілюючи в новій моделі Mokka комбінацію «скульптурного артистизму та німецької точності», Opel впроваджує свою філософію дизайну в сегмент субкомпактних кросоверів. Opel Mokka є оптимальним автомобілем, що одночасно підходить для повсякденної діяльності і активного відпочинку. Належність до сегменту кросcоверов дозволяє Mokka почувати себе впевнено як у місті, так і поза його межами. Із цієї причини модель Mokka оснащена багатьма ексклюзивними технологіями та додатковими системами, наприклад, допомогою при підйомі в гору і спуску з гори, фронтальною камерою Opel Eye, поворотними бі-ксеноновими фарами з системою AFL, кріпленням FlexFix для перевезення до трьох велосипедів, і багатьом іншим. Новинка вже викликала певний ажіотаж, адже ще до початку виробництва було отримано більше 50 000 замовлень!
Mokka прекрасно проявив себе не непростих дорогах Буковеля, демонструючи досконалу керованість легковика на трасі і впевнену позашляхову поведінку на розбитих дорогах, що обледеніли, гірках, крутих поворотах.
Всі, хто тестували автомобіль, відзначили відмінно налаштовану підвіску, в міру пружну, але не жорстку, яка не допускає великих кренів, поздовжнього розгойдування і абсолютно не «козлить», чим грішать короткобазі автомобілі. Окрему похвалу заслужили відмінно спрофільовані сидіння і несподівано великий простір на задньому дивані, де запас відстані від колін до передніх спинок становив добрі 30-40 см. У багажнику ж нормально розташувались габаритні сумки для фото та відео апаратури.
Поєднання турбованого бензинового двигуна 1,4 л. з ситемою Start/Stop, потужністю 140 к.с. і 6-ступінчастою механічною КПП, також залишили найприємніші враження. Даний двигун завдяки наддуву забезпечує рівну тягу на великому діапазоні оборотів (200 Нм при 1850 - 4900), а коробка передач з німецькою точністю клацає передачі наче граючись, провокуючи водія на активну, швидку їзду. Витрата палива весь час залишалась в межах 7-7,5 л/100 км, чому сприяла і система Start/Stop, що самостійно гальмує і заводить двигун на короткочасних зупинках.
На позашляхових ділянках Mokka підтвердив свій заявлений потенціал, не пасуючи ні перед якими труднощами. Цьому сприяли короткі звіси, збільшений кліренс, система ESP @Plus, яка включає в себе всі необхідні системи безпеки (ABS, EBD, CBC, TCS, RWB, ROM, PBA, SLS, TSA, HSA, HDC, EDC), чудова оглядовість, а передні і задні датчики паркування вказували на важко помітні перешкоди.
Доповнювали відчуття абсолютного комфорту двузонний клімат-контроль, поворотні бі-ксенонові фари з омивачами і системою адаптивного головного освітлення AFL, повний електропакет, датчики світла і дощу, активний круїз-контроль, аудіосистема з Bluetooth, та Phone hands-free. Окреме «дякую» представники ЗМІ сказали за стандартну євророзетку, за допомогою якої вони заряджали свої мобільні телефони, ноутбуки та відеоапаратуру.
Chevrolet Captiva нового покоління - це семимісцевий кросовер для всієї родини, що вже полюбили в Україні, оснащений усіма необхідними системами активної і пасивної безпеки вже в базовій комплектації: фронтальні, бічні і стельові подушки безпеки, активний повний привід, ESC (система динамічний стабілізації) + ABS (Антиблокувальна система) + EBD (Система розподілу гальмівних зусиль) + BAS (Система екстреного гальмування) + ARP (Захист від перекидання) + HDC (Допомога при спуску з гори) + система допомоги при старті на підйомі (противідкатні) і багато іншого. Новий турбодизельний двигун 2,2 л. агрегатується з 6-ступінчастою механічною або автоматичною КПП і слід визнати, що потужності такого двигуна (184 к.с., 400 Нм) вистачає, як кажуть, за очі, дозволяючи впевнено себе почувати як при старті, так і при обгонах. При цьому витрата палива складає близько 6,4 - 7,9 л/100км (МТ і АТ) в змішаному циклі, що дозволяє без зупинки проїхати до 1 000 км! Додаткова «фішка» дизельного агрегату - автономний обігрівач салону, який одразу після запуску двигуна подає тепле повітря в салон.
Завдяки відмінній шумоізоляції, зрозуміти який мотор під капотом - бензиновий або дизельний, дуже важко. А м'яка, але пружна підвіска, багата комплектація, простір і позашляховий просвіт викликають почуття повного комфорту та безпеки.
Це засвідчували й численні водії, які випробовували Captiva, відзначаючи досконалий комфорт в будь-яких ситуаціях, навіть якщо через лобове скло було видно тільки затуманене, сніжне небо, а крутизна підйому складала приблизно 50 градусів! Якщо Mokka постійно заохочувала водія, такий собі автомобіль з вогником, то Captiva навпаки - заспокоювала, аристократично поглядаючи на зухвалого новачка.
Що ж стосується справжніх позашляховиків, то, природно, своєї прохідністю в черговий раз вразив Chevrolet NIVA. Проїхавши в цілому майже 2 тисячі кілометрів, даний автомобіль звалив на себе нелегку місію спочатку обстежити траси, а після бути "Safety Car", забезпечуючи безпеку учасникам Фестивалю «УкрАВТО 4х4». Причому, було прийнято рішення не доукомплектовувати авто з новим пакетом безпеки (ABS, дві фронтальні подушки безпеки, модернізовані сидіння та ін.) ніякими допоміжними засобами, на кшталт дуги, лебідка, позашляхові шини (але все-таки змінили літню гуму на зимову) та інше, щоб зрозуміти як же поведет себе в екстремальних умовах звичайний серійний автомобіль.
Легко долаючи будь-які перешкоди, NIVA, приміром, вбрід перетнула гірську річку, що привело в захват усіх присутніх. Та це й не дивно, адже свіжо ще в пам'яті, як NIVA підкорила найвищу гору України - Говерлу! Причому це єдиний випадок в історії!
Підкорювати бездоріжжя NIVA допомагає постійний повний привід, примусове блокування міжосьового диференціалу, кліренс 230 мм, короткі передній і задній звіси, посилена підвіска і ходова частина. І нехай в авто не було двозонального клімату, але все необхідне для комфортного, багатогодинного пересування все ж присутнє: обігрів передніх сидінь, електродзеркала з підігрівом, кондиціонер, протитуманні фари, центральний замок з ДУ та інші опції. Окремої подяки заслуговує система вентиляції, яка дуже швидко прогріває салон.
Третій щорічний фестиваль позашляховиків УкрАВТО 4х4 завершено, до нових зустрічей у наступному році!
Повернутися до архіву новин