Архів новин: Нові проекти ЗАЗ. Ланос з АКПП.
Нові проекти Запорізького автозаводу
З метою розширення номенклатури автомобілів впроваджуються нові проекти «ЗАЗ».
Ланос з АКПП. Запорізький автомобілів-будівельний завод приступив до серійного виробництва автомобіля ЗАЗ Ланос, оснащеного 16-ти клапанним двигуном об'ємом 1,4 л виробництва GM і автоматичною коробкою перемикання передач (АКПП) фірми Aisin (Японія). Проведена адаптація системи упорскування й допоміжних механізмів для забезпечення коректної роботи автомобіля і досягнення оптимальних показників по швидкості і токсичності. Даний двигун є глибокою модернізацією двигуна F14D3 (E-TEC II). На даний момент двигун F14D4 (ECO TEC) - один з найсучасніших в лінійці GM. Маючи робочий об'єм 1,4 л, він розвиває потужність в 101 к.с., що є гарним показником. Витрата палива автомобілем Ланос з двигуном F14D4 і АКПП в умовному міському циклі складає 7,9 л на 100км, що в середньому на 2,5 л менше, ніж з двигуном A15SMS і МКПП. Автомобілі випускаються у виконанні, відповідному нормам Євро 4.
Автомобіль ЗАЗ Ланос з двигуном 1,4 л потужністю 101 л. с. з автоматичною коробкою перемикання передач представлений в кузовах седан та хетчбек. Комплектація автомобіля включає в себе кондиціонер, гідропідсилювач керма і подушку безпеки водія.
Український авто ринок продовжує зростати, але бюджетні автомобілі з автоматичною коробкою передач на ньому не представлені. Саме тому «ЗАЗ» розробив модифікацію Ланос з АКПП.
Ланос з двигуном АCTECO. ЗАЗ приступив до виробництва автомобіля Ланос з новим сучасним 16-клапанним силовим агрегатом, який поповнив лінійку двигунів з уже відомим 8-клапанним силовим агрегатом. Завдяки застосованому на Ланосі новому двигуну АCTECO (розробка австрійської компанії АVL) перевірений часом, доступний і надійний автомобіль стане ще більш динамічним і економічним. Двигун об'ємом 1,5 літра демонструє відмінні показники потужності: 109 л. с. і 140 Нм крутного моменту, що на 23 к.с. більше, ніж у його попередника. Мотор працює в парі з механічною п'ятиступінчастою коробкою передач і відповідає екологічному класу «Євро 4». При цьому експлуатаційна витрата палива - більш ніж економічний: всього 5,8 л на 100 км пробігу в заміському циклі і 7,2 - в змішаному. Комплектація Ланоса новим сучасним двигуном покращує динамічні, екологічні та експлуатаційні показники, ціна на автомобіль залишається колишньою.
Зміна опцій. Починаючи з 2012 року у складі автомобілів ЗАЗ Ланос передбачено зміну деяких опцій: зовнішні дзеркала заднього виду з новим дизайном і обігрівом; нова облицювання радіатора, нові ковпаки коліс 13 ", змінена форма передніх сидінь, нові кольори забарвлення кузовів; змінені кольори і матеріали оббивки сидінь ; застосування регульованої рульової колонки у всіх модифікаціях.
Ланос з ГБО. У планах ЗАЗу - серійне виробництво модифікацій автомобілів Ланос, що працюють на зрідженому природному газі, оснащених сучасним газобалонним обладнанням 4-покоління з системою розподіленого упорскування газу. Автомобілі з ГБО будуть комплектуватися тороїдальним балоном, розташованим в ніші запасного колеса багажного відділення, а запасне колесо буде прикріплено спеціальним кронштейном до спинки заднього сидіння.Термін початку виробництва - травень 2012р.
Повернутися до архіву новин