::: Новини ::: Відбулась українська прем'єра. ТОВ «Автоцентр на Кільцевій»

Автосалон: +38(044) 299-54-80

Сервіс: +38(044) 299-54-80

ТОВ «Автоцентр на Кільцевій»

Архів новин: Відбулась українська прем'єра

Вересень2009  

Офіційний дистриб'ютор автомобілів Opel в Україні, компанія « УкрАвтоЗАЗ-Сервіс», що входить до складу Української Автомобільної Корпорації, під час Столичного Автошоу 2009, презентував автомобіль Opel Insignia.

Після прем'єри в Лондоні, на Міжнародному Автосалоні,Opel Insignia удалося змусити багатьох глянути по-новому на сегмент традиційних середньорозмірних автомобілів. Слова «нове ім'я, новий автомобіль, нові амбіції» як не можна краще підходять для опису новинки від інженерів і дизайнерів з Руссельсхайма. За словамиАлана Віссера (Alain Visser), віце-президента з продажів та маркетингу Opel: "Новий Opel Insignia створений, щоб оживити свій ринковий сегмент і стиль життя покупців, пропонуючи неперевершене сполучення сміливого дизайну, динамічного водіння, високої практичності й доступної ціни".

Новий представник модельного ряду Opel вже встиг стати переможцем багатьох престижних конкурсів у Європі. На рахунку нового гравця в сегменті преміум, звання «Автомобіль року 2009», що дісталося Opel Insignia у боротьбі із традиційними німецькими законодавцями мод у цьому класі зі Штутгарта й Баварії. Подібне сприйняття журналістським журі новинки від Opel може бути ні чим іншим, як визнанням високої якості роботи інженерів в області впровадження інноваційних технологій, які використані в цьому автомобілі.

 

 

 

Про серйозність намірів нового флагмана Opel стало зрозуміло практично відразу після появи цього автомобіля в європейських дилерських центрах. Після одержання нагороди «Автомобіль року 2009» у Європі, за підсумками журналістського голосування, Opel Insignia став «Вибором № 1» і за результатами «голосування» споживачів. Підсумки продажів, у першому кварталі 2009 року в класі середньорозмірних седанів, нагадали багатьом конкурентам по європейському ринку, що слова топ-менеджменту Opel виявилися пророчими. Insignia вдалося по-справжньому оживити сегмент і зайняти в ньому перше місце по продажах в Європі. Такої неймовірної популярності, від новачка, що зовсім недавно з'явився на ринку, не очікував ніхто. Чи варто говорити, що станом на 1-е травня 2009 року, на Opel Insignia в Європі було отримано більше 100 тисяч заявок від бажаючих стати власником новинки. Для задоволення попиту на високотехнологічний шедевр від творців Opel, було вирішено, що з травня будуть введені три додаткові зміни для збирання автомобілів на заводі в Руссельсхаймі. Як заявив Алан Віссер, віце-президент з продажів та маркетингу Opel-General Motors Europe: «На даний момент Insignia демонструє дуже гарний потенціал і користується підвищеним попитом серед покупців. Це символ наших можливостей. Автомобіль, який показує, на що здатна компанія Opel».

 

Тепер цей автомобіль буде представлений і на українському ринку. Opel Insignia, створений на підприємстві GME  у Руссельсхаймі, де й ведеться виробництво цієї моделі. Завод у Руссельсхаймі - один з найсучасніших у світі. Завдяки тому, що із самого початку роботи над автомобілем інженери трудяться разом з дизайнерами, Insignia підтверджує націленість бренда Opel на високу якість виконання.

Елегантний стиль Opel Insignia можна визначити як сплав естетичних форм та німецької точності - ця формула, як мантра, повторюється при виводі на ринок всіх нових моделей Opel. Створивши Insignia, фахівці Opel успішно впровадили в клас "середніх" седанів автомобіль, що має стиль спортивного купе - без втрати простору в інтер'єрі. Крім того, Insignia вирізняється особливо гарною аеродинамікою: коефіцієнт аеродинамічного опору Cd = 0,27 - це вражаючий показник. Він позитивно впливає на економічність, динамічні й акустичні параметри автомобіля.

Новий автомобіль з'явиться в офіційних дилерських центрах Opel в Україні в найближчі кілька днів після презентації в трьох варіантах кузовів: нотчбек, лифтбек і універсал. В Україні для нього буде запропонований набір з п'яти силових агрегатів. Всі вони задовольняють вимогам стандарту Euro 5 за рівнем токсичності викидів і сполучаються із шестиступеневими коробками передач - механічними або автоматичними. На вибір пропонуються: від 4-циліндрового потужністю 115 л.с. до двигуна V6, що розвиває потужність 260 л.с. По індивідуальних замовленнях будуть поставлятися Insignia з екологічним двигуном ecoFLEX, що вирізняється надзвичайно низькими витратами палива й викидами CO2 . Всі бензинові двигуни обладнані системою зміни фаз газорозподілу (впускних і випускних клапанів - для 4-циліндрових двигунів; і тільки впускних клапанів - для двигуна V6). Ця система (VVT) підвищує крутний момент двигуна в діапазоні низьких частот обертання й відіграє важливу роль у зниженні витрат палива, а також для забезпечення відповідності двигуна вимогам стандарту Euro 5.

Новий Opel Insignia - це, крім іншого, ще й "вітрина", на якій бренд Opel демонструє численні технічні нововведення. Так, система Opel Eye з відеокамерою допомагає водіям двома способами. Система розпізнавання дорожніх знаків (TSR) читає знаки, що вказують на обмеження швидкості й забороняють обгін, і відображає їх на панелі приладів. Система попередження про зміну смуги руху (LDW) подає сигнали водієві, що ненавмисно зміщується зі своєї смуги. Діючи спільно, ці дві системи підвищують безпеку руху, знижують стреси для його учасників і навіть допомагають уникнути штрафів за перевищення швидкості. Систему LDW, як і TSR, можна включити або виключити, натиснувши кнопку на кермі. Ці інновації підвищують задоволення від їзди, оскільки надають водієві потрібну інформацію, але не втручаються в його дії. Удосконалена система Адаптивного Головного Освітлення (AFL) також істотно підвищує безпеку руху. За допомогою складних алгоритмів, розроблених у Руссельсхаймі, параметри світлових пучків фар автоматично регулюються відповідно до профілю дороги й переважаючих умов видимості. Для Insignia передбачені дев'ять основних видів регулювань, які умовно можна назвати "місто", "дорога з обмеженим рухом", "заміська дорога", "автомагістраль", "погана погода", "статичне освітлення перехресть", "динамічне освітлення поворотів", "дальнє світло" і "рух вдень". Всі вони поліпшують видимість а, отже, безпеку руху. 

Нова система FlexRide дозволяє водіям вибирати налаштування шасі у відповідності до свого індивідуального стилю водіння. На додаток до комфортного "стандартного" режиму водій може вибрати більш спокійний рух (режим Tour) або більш жорстку підвіску із загостреною реакцією (режим Sport), натиснувши на одну із двох кнопок на панелі управління. При відключенні режимів Sport або Tour шасі повертається до параметрів, заданих в стандартному режимі. На всіх версіях автомобіля система управління шасі в режимі реального часу автоматично змінює характеристики, що демпфірують, підвіску у відповідності до стилю водіння й умов руху. 

Якщо обрано режим Sport, то система FlexRide забезпечує захоплюючі відчуття від водіння. Коли ви натискаєте на кнопку, підвищується жорсткість амортизаторів, і прискорюється реакція автомобіля на роботу педалі акселератора. Крім того, збільшується коефіцієнт підсилення рульового керування (VES); підвищуються значення частоти обертання вала двигуна, при яких відбувається перемикання передач в автоматичній коробці; а параметри системи Adaptive 4X4 регулюються так, щоб повніше задіяти потенціал повного приводу. В "спортивному" режимі адаптивні фари (AFL) також швидше реагують на повороти. Крім цього, підсвічування панелі управління змінюється з білого на червоне, підкреслюючи активний стиль водіння. 

У меню налаштувань, що виводиться на дисплей інформаційно-розважальної системи, водій може за своїм бажанням задати параметри режиму Sport, указавши ті системи, які будуть задіяні при натисканні на кнопку активації цього режиму. Наприклад, у перелік цих функцій можна внести (або, навпаки, виключити з нього) електронну систему зміни жорсткості амортизаторів, підсилювач рульового керування (VES) або систему повного приводу. 

З моменту своєї появи на ринку модель Opel Insignia, оснащена шасі нової конструкції, пропонується в передньопривідному або повнопривідному варіантах. Повний привід Adaptive 4X4 забезпечує автомобілю оптимальну керованість і стійкість при будь-яких умовах, а також підвищує силу тяги при старті з місця або русі по слизькій поверхні. Задня гідравлічна муфта Haldex з електронним керуванням постійно регулює й оптимізує розподіл крутного моменту двигуна між переднім і заднім мостами. На підставі сигналів від датчиків системи ESP, датчика кута повороту керма й датчика положення педалі акселератора система Adaptive 4X4 регулює розподіл крутного моменту двигуна між колесами, відповідно до переважаючих в цей момент умов руху. Ця система збільшує силу тяги при русі по поверхні зі слабкими зчіпними властивостями, підвищуючи стійкість автомобіля в будь-яких ситуаціях. На повнопривідних версіях Opel Insignia у шасі інтегрована механіко-електрична система FlexRide з підсистемою динамічної стабілізації (AST), що допомагає автомобілю постійно адаптуватися до переважаючих умов руху й, крім того, дозволяє водієві регулювати характеристики підвіски й інших систем за своїм бажанням. Два із трьох бензинових двигунів з турбонаддувом, що пропонуються для Insignia, можуть агрегатуватись з новітньою системою повного приводу. 

Професіонали в сфері дизайну удостоїли Opel Insignia нагородою європейського конкурсу за кращий дизайн «Red Dot Award 2009». Перемога, присуджена за видатні досягнення в області дизайну, дозволила Opel Insignia приєднатися до кращих представниками автодизайна. І, відверто говорячи, перемога заслужена. Характерні грані капота, виштамповки у формі леза на боковинах кузова, стали елементами дизайну, що визначає вигляд майбутніх автомобілів Opel. Ще одна безпомилково пізнавана риса - оригінальна радіаторна решітка з оновленою емблемою Opel, а також витончені блоки передніх і задніх фар. Їх динамічна клиноподібна форма, що нагадує крило, є частиною "генетичного коду" Insignia. Сполучення гострих граней із плавністю форм кузова, характерна оптика – все це приковує погляд і дозволяє безпомилково визначити в будь-який час доби який автомобіль перед Вами. "Ми заново сформували свій стилістичний "словник". Філософія, втілена в новій моделі Insignia, може бути сформульована словами "сплав естетичних форм та німецької точності", - вважає Марк Адамс (Mark Adams), віце-президент з дизайну GM Europe. - "Ми створили прекрасні плавні форми, які підкреслюють різкі перетини ліній. Це робить Opel Insignia мускулистим, спортивним, але при цьому елегантним і витонченим. Такий дизайн покликаний повернути емоційність автомобілям бренда Opel". Як би відображуючи зовнішній вигляд Insignia, в інтер'єрі використовуються форми й фактури, що підкреслюють обіцяне задоволення від водіння. Деталі виготовлені з високоякісних матеріалів. Панель управління нового автомобіля вигинається навколо панелі приладів в напрямку дверей, особливим чином - ніби обіймаючи водія й переднього пасажира. Ефектний графічний елемент у вигляді леза повторюється у формах внутрішніх дверних рукояток, керма або важеля коробки передач. Дизайнери приділили особливу увагу витонченій обробці поверхонь, створенню чітких перетинів ліній і свіжих кольорів; підбору фактур і тактильних відчуттів від матеріалів. Завдяки цьому всі деталі інтер'єру створюють відчуття високої якості. У той же час, першочергове значення надавалося рішенню практичних питань, таких як ергономіка салону й різноманітні пристосування для розміщення предметів. Помаранчево-червоне підсвічування, що робить салон теплим і привабливим, можна буде побачити й на майбутніх моделях Opel. 

На наш ринок будуть поставлятися чотири варіанти комплектації Opel Insignia, які мають різноманітний набір опцій, як у базі так і таких, що можуть бути встановлені додатково. Завдяки чотирьом версіям виконання - Essentia, Edition, Sport і Cosmo - новий Opel Insignia забезпечує високий рівень комфорту. На додаток до широкого списку базового обладнання, створеного, насамперед, забезпечувати безпеку руху, для Insignia пропонуються різні опції. Багато з них - технічні новинки або такі, що вперше пропонуються Opel для автомобіля даного класу.

Високу якість Insignia можна побачити вже у версії початкового рівня - Essentia. Хромовані деталі на дотик здаються зробленими з металу. Металізована обробка Rapid Cool гармоніює з оббивкою з вугільно-чорної тканини Jet Black зі спокійним класичним малюнком у вигляді лабіринту. Для Essentia пропонується великий перелік базового обладнання, у тому числі: фронтальні, бічні й віконні подушки безпеки, кріплення Isofix на всіх трьох місцях заднього сидіння, а також антиблокувальна система (ABS) і система динамічної стабілізації (ESP). Комфорт забезпечують кондиціонер, аудіосистема CD 300, дзеркала з електроприводом, складане секційне заднє сидіння (зі співвідношенням секцій 60/40), бортовий комп'ютер, електрорегулювання водійського сидіння по висоті, а також передні й задні плафони місцевого освітлення (для читання). Цей варіант комплектації буде доступний по індивідуальних замовленнях.

 

Для версії Edition доступні два варіанти оббивки сидінь: чорний Jet Black і світлий Neutral. Тканина Dune має малюнок, навіяний органічною графікою інтер'єрів житлових приміщень. Як опція пропонуються сидіння зі шкіряною оббивкою (колір чорний або світлий Neutral). Металізовані декоративні деталі Rapid Cool відмінно сполучається із тканиною. У базове обладнання Edition входять такі системи, як однозонна система клімат-контролю й круїз-контроль. На відміну від версії Essentia, оснащеної сталевими дисками 16" із шинами 215/60, на Insignia Edition встановлюються 17-дюймові колеса із шинами 225/55. Мінімальна ціна на цей варіант комплектації, в кузові «нотчбек», становить 23 397 євро. «Ліфтбек» можна буде придбати за ціною від 21 607 євро. Для «універсалу» ця комплектація буде доступна від 22 136 євро.

На версії Sport оздоблення салону Piano Black утворює різкий сучасний контраст чорного зі сріблом - це надає інтер'єру витонченості. Оббивка із тканини Vitesse виглядає ефектно завдяки добре вираженій фактурі. Спортивні сидіння мають регульовані по довжині подушки. У базову комплектацію входять спортивне кермо й педалі з алюмінієвого сплаву. Опціональні сидіння Sport зі шкіряною оббивкою й системою вентиляції виглядають дуже стильно, створюючи в салоні атмосферу високої якості й уваги до деталей. Головна відмінність версії Sport - це "спортивне" шасі (воно на 15 мм нижче, ніж шасі інших версій Insignia), адаптивна підвіска FlexRide, колеса 18" з алюмінієвого сплаву із шинами 245/55 і підсилювач рульового керування, коефіцієнт підсилення якого залежить від швидкості руху автомобіля. Для цієї комплектації автомобіля, в кузові «нотчбек», ціна буде починатись від 34 779 євро. Бажаючим стати власником п’ятидверного «ліфтбека» цей варіант буде пропонуватись від 35 178 євро. «Універсал» в цій комплектації буде пропонуватись по ціні від 36 450 євро.

Модельний ряд Opel Insignia вінчає версія Cosmo, для якої пропонуються два варіанти оббивки сидінь: чорний Jet Black і світлий Neutral. Оббивка салону виконана із тканини Avenue / Morrocana. Декоративні елементи Kibo Wood втілюють новий підхід до класики дерев'яної обробки. Як опція пропонуються сидіння зі шкіряною оббивкою (колір чорний або світлий Neutral). Затишне килимове покриття салону темного кольору надає сучасного вигляду незвичайно теплому інтер'єру. На "топову" версію Insignia як базове обладнання встановлюються: датчики дощу та світла, лобове скло з термозахистом, задні сидіння з вентиляцією, двозонна система клімат-контролю,  електричні склопідіймачі задніх вікон, електричне стоянкове гальмо, обтягнуте шкірою кермо й легкосплавні диски 18" із шинами 245/45. Вартість цієї комплектації автомобіля в кузові «нотчбек »буде починатись від 26 310 євро. Вартість п’ятидверної версії седана в цій комплектації буде починатись від 26 709 євро. Найбагатша комплектація для кузова «універсал» буде доступна по ціні від 31 481 євро.

Сучасний автомобіль преміум-класу просто не має права піддавати свого хазяїна й пасажирів ризикам під час їзди. Це завдання вдалося вирішити завдяки безлічі систем безпеки доступних в Opel Insignia. Інженери GM Europe з Руссельсхайму використовували новітні технології в розробці нових передніх сидінь Insignia, що підвищують безпеку пасажирів. Сидіння нового Insignia зручні й безпечні для водіїв високого або маленького зросту завдяки розширеному діапазону регулювань. Крім того, до базового обладнання нового Opel Insignia входять активні підголівники останнього покоління, що ефективно захищають передніх пасажирів від травм шийних хребців при ударі автомобіля ззаду. Бічні подушки безпеки для заднього сидіння підвищують захищеність пасажирів.Ще один елемент, покликаний зберегти життя водія і його супутників – це конструкція кузова, виконана з надміцного металу. При зіткненні, форма салону практично не деформується, таким чином, залишається максимум простору, що оберігає від одержання травм. До всього цього додається безвідмовна робота перерахованих вище систем, які в режимі реального часу збирають інформацію про дорожні умови, відповідно адаптуючи найважливіші агрегати автомобіля. Завдяки прогресивним технічним рішенням у конструкції кузова й інноваціям, які забезпечують високий рівень активної й пасивної безпеки, автомобіль зміг одержати 5 зірок за результатами краш-тестів проведених у рамках Європейської Програми Оцінки Безпеки Автомобілів (EuroNCAP). Результати вражають - 35 балів з 37 можливих, що для автомобіля такого рівня повинне бути нормою.

Про подробиці стосовно нового флагмана бренду Opel можна дізнатись в нашому автосалоні та по тел.: (044) 503-81-19, 507-18-03


Повернутися до архіву новин