::: Новини ::: ZAZ - абсолютний лідер ринку легкових авто у 2013 році!. ТОВ «Автоцентр на Кільцевій»

Автосалон: +38(044) 299-54-80

Сервіс: +38(044) 299-54-80

ТОВ «Автоцентр на Кільцевій»

Архів новин: ZAZ - абсолютний лідер ринку легкових авто у 2013 році!

Лютий2014  

У 2013 році ZAZ стає абсолютним лідером ринку легкових автомобілів України серед усіх автомобільних брендів. У ТОП-10 лідерів продажів за результатами року закріпилися одразу три моделі ZAZ – Sens, VIDA та Lanos.

2У 2013 році бренд ZAZ підтвердив свою репутацію якісних та максимально доступних автомобілів, які без вагань обирають співвітчизники. За підсумками 2013 року клієнтам офіційного дистриб’ютора автомобілів ZAZ в Україні було передано 18 078 автомобілів. Із цим результатом бренд ZAZ очолив рейтинг продажів усіх легкових авто, представлених на ринку України, зайнявши його долю у 9%. «Абсолютне лідерство на ринку – це, без сумніву, найвищий результат, до якого прагне будь-який дистриб’ютор. Цього року ми змогли очолити ринок легкових автомобілів України вперше в історії нашої компанії, чим безперечно дуже пишаємось». – коментує рейтинги Генеральний директор Філії «АвтоЗАЗ-сервіс» Андрій Залуцький

Досягненню високих результатів, на думку офіційного дистриб’ютора, сприяла низка факторів. Це і підтверджена роками репутація бренду як якісних авто вітчизняного виробника, і широка сервісна мережа у всіх куточках України, а також гарантійні умови європейського зразка у 3 роки або ж 100 тис. км пробігу при міжсервісному інтервалі у 15 тис. км, що розповсюджуються на всі моделі ZAZ. Та один із найголовніших факторів успіху бренду – лояльна до купівельної спроможності громадян ціна автомобілів ZAZ, що робить їх привабливішими за конкурентів. «Орієнтація на клієнта – наш основний імператив. У зв’язку із цим ми намагаємося проводити послідовну лояльну до споживача цінову політику. Так, цьогоріч ми суттєво скоригували ціни на усю модельну лінійку ZAZ, та запропонували клієнту максимальні, а, подекуди, й безпрецедентні знижки на наші авто». – коментує Андрій Залуцький.

Бестселером серед усіх моделей у 2013 році став ZAZ Sens. Із результатом понад 7 тис. проданих авто ZAZ Sens впевнено очолив рейтинг легкових авто на українському ринку у 2013 році. Запропонувавши вітчизняному покупцю знижену ціну на цю модель, що стартувала усього від 56 900 грн, «АвтоЗАЗ-сервіс» зробив ZAZ Sens одним із найдоступніших авто у своєму класі.

10У ТОП-10 рейтингу продажів увійшли іще дві моделі вітчизняного бренду. На четвертій сходинці із результатом близько 5 тисяч проданих автомобілів «фінішував» народний вибір року – кращий доступний автомобіль 2013 року – ZAZ VIDA. Окрім лояльних цін на флагманську модель бренду, вона змогла підкорити серця автомобілістів і своїми безпрецедентними досягненнями. Саме у 2013 році автомобіль ZAZ VIDA зміг встановити унікальний автомобільний рекорд України. Проїхавши навколо усієї України майже5000 км – в різних географічних умовах та, подекуди, в умовах бездоріжжя – ZAZ VIDA пройшов свій маршрут не вимикаючи двигун,  без жодних перебоїв у роботі! Крім того, саме у 2013 році офіційний дистриб’ютор запропонував покупцю нову модифікацію моделі із більш потужним «серцем» – 1,5-літровим 109-сильним двигуном ACTECO розробки австрійської компанії AVL. Цей факт, закономірно, вплинув і на результати продажів моделі – останні зросли на 129% у порівнянні з минулим роком.

На сьомій позиції рейтингу легкових автомобілів – перевірений багаторічним досвідом експлуатації на українських дорогах ZAZ Lanos. Народний улюбленець продовжує здобувати прихильність автолюбителів – понад 4,5 тис. співвітчизників обрали саме цю модель у 2013 році.

Усього ж статистика Філії «АвтоЗАЗ-сервіс» щодо продажів автомобілів вітчизняного бренду виглядає так:

ZAZ Sens

7096

ZAZ VIDA

4921

ZAZ Lanos

4537

ZAZ Forza

1524

ZAZ Lanos фургон

555

 

0Одним із факторів успіху бренду ZAZ у 2013 році стала й низка вигідних кредитних програм, що змогли відповісти потребам найрізноманітніших клієнтів. «АвтоЗАЗ-сервіс» у співпраці з фінансовими партнерами запропонували кредитні програми із річною відсотковою ставкою лише 0,001% річних. Така ініціатива здобула прихильність покупців, відтак доля кредитних продажів ZAZ склала чверть від кількості реалізованих авто.

Що стосується 2014 року, ZAZ планує утримувати лідируючу позицію на ринку та збільшити свою частку на ньому до 10%.

Реалізації таких планів, а відповідно і подальшому зростанню прихильності співвітчизників до бренду ZAZ, переконані у дистриб’юторській компанії,  сприятиме низка факторів, серед яких:

  • подальше інвестування коштів та інтелектуальних ресурсів у модернізацію виробництва,
  • постійно діюча система навчання персоналу сервісної мережі ZAZ,
  • посилення контролю якості виробництва автомобілів та обслуговування клієнтів,
  • лояльна цінова політика на моделі ZAZ.

 

ZAZ – автомобілі для життя

 

 


Повернутися до архіву новин