Архів новин: ЗАЗ збільшує гарантію на всі автомобілі та інтервал міжсервісного обслуговування!
Дистриб’юторська компанія «АвтоЗАЗ-Сервіс» продовжує радувати своїх клієнтів, роблячи безпрецедентний крок в гарантійній політиці бренду ЗАЗ!
Так, з вересня 2012 року ЗАЗ впроваджує єдині стандарти гарантії. Відтепер термін гарантії на автомобілі ЗАЗ VIDA, Forza, Lanos, Sens та Lanos пікап збільшено до 3 років або 100 000 км пробігу в залежності від того, що настане раніше. Крім того, збільшено міжсервісний інтервал: тепер він становить 15 тис. км на всі автомобілі, що істотно знижує вартість володіння автотранспортним засобом, а також економить Ваш час.
Нагадаємо, що гарантійний термін - це період, протягом якого виробник або дилер безкоштовно усувають несправності автомобіля, що виникли за його вини. Збільшуючи гарантійні умови, компанія «АвтоЗАЗ-сервіс» демонструє лояльність до своїх клієнтів і впевненість у продукції, яку пропонує.
Такий крок назустріч клієнтам в дистриб'юторській компанії пояснюють високою якістю автомобілів - впровадженням нових технологій, контролем кожного етапу виробництва, масштабною модернізацією та реновацією, а також свідчить про безперервне вдосконалення комплектуючих і технологій виробництва, що використовуються.
Передумовою ж впровадження поліпшених гарантійних умов стало проведення моніторингу звернень автовласників на сервісні станції. Аналіз засвідчив, що вже впродовж декількох років кількість звернень значно зменшується.
Відзначимо, що збільшення кроку міжсервісного інтервалу до 15 тис. км - це прагнення наблизитися до стандартів європейських автовиробників. Такий крок заощадить до 50% Ваших коштів на сервісне обслуговування!
Вітчизняний бренд ЗАЗ впевнено утримує лідируючі позиції на українському автомобільному ринку, заохочуючи автомобілістів лояльною ціновою політикою, оптимальним співвідношенням ціни і якості при широкому наборі пропонованих опцій. Так, на сьогоднішній день перевірені часом ЗАЗ Lanos і Sens продовжують залишатися самими продаваними авто у своєму класі. Важливою конкурентною перевагою ЗАЗ є розвинена мережа сервісного обслуговування - більше 150 підприємств, що дозволяє значно економити час, звертаючись на підприємство підтримувати автомобіль у хорошому стані і легко вирішувати питання поточного ремонту.
Тож тепер до переліку конкурентних переваг автомобілів ЗАЗ додався ще один - поліпшені гарантійні умови та збільшення
міжсервісного інтервалу. Що є кращим підтвердженням якості та надійності автомобілів ЗАЗ!
Більш детальну інформацію можна дізнатися, звернувшись до консультантів "Автоцентру на Кільцевій", за телефоном 044-503-81-01
Повернутися до архіву новин