::: Новини ::: Програма лояльності Корпорації УкрАВТО - СarMan&CarWoman. ТОВ «Автоцентр на Кільцевій»

Автосалон: +38(044) 299-54-80

Сервіс: +38(044) 299-54-80

ТОВ «Автоцентр на Кільцевій»

Архів новин: Програма лояльності Корпорації УкрАВТО - СarMan&CarWoman

Грудень2008  

З  20 листопада 2008 року почала діяти  Програма Лояльності Корпорації УкрАВТО - СarMan&CarWoman

 Привілеї, які отримує власник дисконтної картки:

1. Система знижок на сервісні послуги та запасні частини, при обслуговуванні в "Автоцентрі на Кільцевій"

Рівень
Накопичувальна сума, гривень
Розмір знижки на сервісні
послуги та запасні частини, %
1-й
500-10000
3
2-й
10000-25000
5
3-й
25000 і більше
7

 

2. Отримання знижок на товари та послуги від партнерів Програми Лояльності Корпорації “УкрАВТО”:  

-         Знижки на страхові продукти від Generali Garant

№ з/п
Вид страхування
Знижка
1
Добровільне страхування наземного транспорту (крім залізничного)
5%
2
Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (на території України)           
5%
3
Добровільне страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів          
10%
4
Добровільне страхування водія та пасажирів автотранспортних засобів від нещасних випадків
10%
5
Добровільне страхування надання допомоги (технічного асистансу) власникам транспортних засобів при їх експлуатації
5%
6
Добровільне страхування від нещасних випадків
10%
7
Добровільне експрес-страхування житла 
5%
8
Добровільне страхування майна   
10%

Примітки:

  1. Знижки не надаються на акційні страхові продукти.
  2. Знижки надаються лише за умови укладання договору страхування (страхового полісу) на строк, не менший за 1 рік.
  3. Знижки за дисконтною карткою не додаються до інших знижок, наданих страховою компанією;

-         Знижка на паливо на автозаправних комплексах УкрАВТО в розмірі 1%;
-         Знижка на послуги магазину на автозаправних комплексах УкрАВТО в розмірі 5% без обмеження виду товару, а також можлива додаткова знижка на окремі види продукції «ЗіпАВТО»;
-         Знижка на туристичні послуги в Гермес Тревел Групп – 3%;
-         Знижка в ресторані KIDEV– 10%;
-         Знижка в ресторані Первак – 10%;

Важливі положення учасника Програми Лояльності:
 
1) Обов’язковою умовою учасника Програми Лояльності є заповнення анкети персональних даних (анкета залишається на дилерському підприємстві).
2) Термін дії дисконтної картки не обмежений та розповсюджується на весь термін дії Програми.
3) Для отримання знижок та інших привілеїв, передбачених Програмою, учаснику необхідно пред’являти дисконтну карту перед розрахунком за товари чи послуги.
4) Заміна картки - при досягненні вищого рівня Програми лояльності, учасник має право обміняти свою картку на картку з вищим рівнем знижки, звернувшись до того дилерського підприємства, де він її отримав.
5) Нова картка видається лише в обмін на стару.
6) Учасник Програми Лояльності має право об’єднати рахунки. Маючи дві картки, йому необхідно звернутися в Стіл Замовлень, маючи при собі картку особи, з рахунком якої він хочете об’єднати свій рахунок. Після цього їх кошти будуть накопичуватися на одному рахунку. Пред’явлення дисконтної картки іншої особи підтверджує згоду цієї особи на об’єднання рахунків.
7) Кожний учасник Програми Лояльності може припинити свою участь у програмі, направивши заяву на адресу Корпорації “УкрАВТО” (01004, м. Київ, вул. Червоноармійська 15/2, Інформаційно-довідкова служба). Дана письмова заява має бути наступного змісту: номер картки, ПІБ, бажана дата завершення участі, підпис. Після отримання заяви Корпорацією “УкрАВТО”, картка буде анульована протягом одного робочого дня з моменту отримання письмової заяви та надання знижок по даній картці буде припинено.
8) У разі втрати картки, картка може бути заблокована, для запобігання несанкціонованого її використання, за письмовою заявою учасника Програми лояльності в будь-якому торгівельно-сервісному підприємстві Корпорації “УкрАВТО”. Протягом 48 годин з моменту звернення учасника, картка буде заблокована та надання знижок по даній картці буде припинено.
9) Для відновлення втраченої картки учаснику необхідно звернутися до будь-якого торгівельно-сервісного підприємства Корпорації “УкрАВТО”, написати заяву та заповнити анкету для отримання дублікату або нової дисконтної картки. В разі можливості видачі дублікату (якщо при оформленні дисконтної картки Програми Лояльності дані були заповнені коректно) розмір знижки та сума накопичення на рахунку учасника маж бути збережена. В разі відсутності коректної інформації, що веде за собою неможливість видачі дублікату, учасник можете отримати нову дисконту накопичувальну картку, заповнивши анкету.

Повернутися до архіву новин