Автосалон: +38(044) 299-54-80
Сервіс: +38(044) 299-54-80
ТОВ «Автоцентр на Кільцевій»
Chery Jetour
CHERY
JETOUR
 
 


Архів новин: Зустрічайте новинку - ЗАЗ Vida

Березень2012  

Традиційно склалося так що автомобіль ЗАЗ VIDA в Україну відносять до класу «В» хоча практично за всіма основними габаритами автомобіль проходить в клас «С» і є Найбільшим в лінійці ЗАЗ.

Цільова аудиторія ЗАЗ VIDA охоплює широку вікову групу, автомобіль буде користуватися попитом як у чоловіків, так і у жінок.
Перш за все прихильниками ЗАЗ VIDA будуть клієнти Які знають репутацію попередника - Chevrolet Aveo.


1. ІНТЕР'ЄР: Дизайн автомобіля розробляв Відомий дизайнер Джорджетто Джуджаро італійського ательє ItalDesign Стильний Vida "хетчбек", з короткими свесамі, з підкреслено великими нахилами капоту і лобового скла здається невеликим мінівени. В очі відразу впадають поєднання розтягнутих блок-фар і розташованих під ними вузьких помаранчевих смужок габаритних вогнів. Масивні передній бампер і великі вікна повітрязабірників в ньому, об'ємні виштамповки над колесними нішами і як тонкий нюанс напівеліптична форма решітки радіатора з фірмовим значком ЗАЗ. Дизайн задньої частини кузова «ЗАЗ Vida» вражає оригінальністю, з якою майже горіння контури задніх ліхтарів вписані в округлені форми кузова. «Улоговина» на задній бампер, що дозволяє максимально опустити кромку задніх дверей для зручності навантаження багажу. Широко відкидається задні двері відкриває доступ до невеликого багажного відділення, яке при бажанні можна збільшити вчетверо і Перетворити в досить об'ємні вантажний відсік. Це можливо за рахунок відкидаються спиною і подушок задніх сидінь. Vida «седан» виглядає більш солідно. Подовжений профіль автомобіля з яскраво вираженою клиновидної і великими нахилам стекол виглядає динамічно. Його навмисна «піддутому» ніби підкреслює те, що всередині просторо і комфортно. Про це ж говорять і збільшена по порівняння з «Ланосом» висота автомобіля, і широкі передні двері.

2. Екстер'єр: Зберігаючи спадкоємність з моделлю Авео, встановили широкі двері, які при збільшеній на 10 мм висоті кузова дозволяють без проблем, сідає навіть людям вище середнього зросту (ноги не чіпляються за кермо і ступня точно потрапляє на підлогу перед сидінням).
На місці переднього пасажира, відчуваєш себе цілком комфортно - конфігурація спинки дозволяє спертися і попереком і лопатками, ноги можна вільно Витягніть і руки точно лягають на підлокітники дверей. Таке ж чітке положення займають і дверні ручки і важелі відкривання замків. На задньому сидінні звертає на себе відсутність виступів колісних ніш, Які дозволяють цілком комфортно розташуватися трьом пасажирам. Простору над головою досить Щоб не відчувати себе обмеженим.
Облицювання салону виконана однотонної Чорної, але з поверхнею пластика різної фактури - гладкою і псевдоперфорірованной. Це дозволяє зруйнувати монотонність чорного кольору і візуально виділити активні зони, на яких розташовані сопла подачі повітря в салон і органи управління.
Додаткову родзинку в оформлення передньої панелі вносять алюмінієві обідки навколо циферблатів приладів та вставки на спицях керма, а також оригінальні кришки дефлекторів і розходяться від консолі контури нижньої кромки «торпедо». Органічно виглядають розташоване під лобовим склом табло електронного годинника і стаціонарні сопла обдування бічних стекол.
Ергономіка водійського місця вирішена вдало, всі прилади розташовані зручно і доступно, комбінація приладів не містить нічого зайвого і читається легко, важелі КПП і ручного гальма легко знаходяться рукою. Регулювань водійського сидіння цілком достатньо для того Щоб забезпечити хороший огляд та досяжності до будь-якими органам управління. Навколо місця водія сконцентровано розташування всіх органів управління, навіть таких як кнопки стеклопод'емников і регулювання дзеркал, важелі дистанційного управління замками капота, лючка заливної горловини, кришки багажника.
Сам багажник невеликий, але цілком місткі має достатньо великий отвір для завантаження речей. Особливістю багажника є те, що його поверхні повністю покриті ворсованими матеріалом, який істотно знижує шум і перешкоджає різким переміщення вантажу при поворотах. Простір багажного відділення може істотно збільшитися за рахунок відкидних спинок задніх сидінь, Які складаються в пропорції 40:60.

3. Безпеки: Про безпеку ЗАЗ VIDA слід сказати особливо.
Кузов «ЗАЗ VIDA» спроектований за останнім словом техніки з використанням елементів з високоміцних сталей, Які становлять 46% деталей кузова.
Розташування таких елементів дозволяє не тільки роздрібнити і відвести від салону основну енергію удару, але і самим протистояти ударам, як при лобових, так і бічних ударах. До особливостей кузова відноситься те, що силовими елементами є каркас, передня балка і нижня поперечина моторного відсіку, салон захищають посилений пороги і задня поперечина між ними, передня і центральна стійки і з'єднує їх Поздовжні опори даху.
Посилення нижньої частини кузова в районі задніх колісних ніш і Міцна перекладина від борту до борту надійна охороняють простір салону від деформації при бічних ударах.
Ефективним захистом салону від удару ззаду служить жорсткість підлоги багажника, створювана ніші для запасного колеса, і підсилювачі і поперечина, встановлені в зоні задніх колісних ніш. Крім цього, в кожних дверей встановлені трубчасті балки безпеки, Які в поєднанні з центральною стійкою є хорошим захистом при бічних ударах. Про безпеку ЗАЗ VIDA слід сказати особливо.
Кузов «ЗАЗ VIDA» спроектований за останнім словом техніки з використанням елементів з високоміцних сталей, Які становлять 46% деталей кузова.
Розташування таких елементів дозволяє не тільки роздрібнити і відвести від салону основну енергію удару, але і самим протистояти ударам, як при лобових, так і бічних ударах. До особливостей кузова відноситься те, що силовими елементами є каркас, передня балка і нижня поперечина моторного відсіку, салон захищають посилений пороги і задня поперечина між ними, передня і центральна стійки і з'єднує їх Поздовжні опори даху.
Посилення нижньої частини кузова в районі задніх колісних ніш і Міцна перекладина від борту до борту надійна охороняють простір салону від деформації при бічних ударах.
Ефективним захистом салону від удару ззаду служить жорсткість підлоги багажника, створювана ніші для запасного колеса, і підсилювачі і поперечина, встановлені в зоні задніх колісних ніш. Крім цього, в кожних дверей встановлені трубчасті балки безпеки, Які в поєднанні з центральною стійкою є хорошим захистом при бічних ударах.


4. Двигун: ЗАЗ Vida поки буде комплектуватися двома бензиновим двигунами.
На автомобілях з «механікою» буде встановлений 1,5-літровий мотор 84 к.с. (Такий же, як зараз стоїть на Aveo), а на версіях з «автоматом» - буде новий сучасний 1,4-літровий двигун з відмінними експлуатаційними характеристиками.
Обидва силові агрегати виробництва General Motors.

5. ГАРАНТІЯ: Автомобілі ЗАЗ Vida збираються на тому ж обладнанні, на якому раніше збиралися автомобілі Chevrolet Aveo, проходять весь Необхідний контроль виробництва, перед початком повномасштабного виробництва пройшли всі необхідні випробування і отримали сертифікат якості. За цим на автомобілі ЗАЗ Vida дається гарантія Згідно загальноприйнятих європейських норм -3 роки або 100 тис.. км пробігу.

На що слід звертати увагу:
Як показує практика, покупцями ZAZ VIDA стануть водії, у яких вже є досвід експлуатації і управління автомобілями ЗАЗ і Лада і тепер вони орієнтуються на більш досконалі моделі, що мають не тільки більш привабливий і модний зовнішній вигляд, але і відрізняються підвищеним рівнем комплектації. Основними критеріями при цьому є якість виготовлення, надійність і витривалість автомобілів при ціні нижче, ніж на моделі у конкурентів такого ж класу.
Враховуючи те, що «ЗАЗ VIDA» є представником найбільш масового класу, в якому найбільш сильна конкуренція і в якому саме широке пропозицію товару, слід Звернути увагу на те, що вигідно відрізняє її від конкурентів:
- Оригінальний зовнішній вигляд автомобіля, Розроблений фахівцями світового рівня, високий рівень дизайну як кузова «хетчбек», так і «седана»;
- Просторий і затишний салон, відповідний останнім напрямами автомобільної моди;
- Хороша ергономіка посадочних місць, зручність посадки, огляду, великий простір над головою;
- Велика комплектація, що підвищує комфорт пасажирів і водія - наявність подушки безпеки, регульованою рульової колонки, підсилювача керма, кондиціонера, передніх склопідйомники, литих дисків, електрорегулювання дзеркал з підігрівом, центрального замку і іммобілайзера - виводять її на один рівень з «однокласниками»;
- Розвинена система пасивної безпеки.
Враховуючи те, що ЗАЗ VIDA прагне занять нішу наймасовіших моделей, а отже і використовуватися може як універсальний автомобіль і при різних умовах, у тому числі і на поганих дорогах, при презентації автомобіля слід вказувати на те, що у нього:
- Великий дорожній просвіт;
- Широка колія;
- Хороша антикорозійний захист через застосування напилення на днище і арки складів на основі ПХВ;
- Хороша світлотехніка;
- Ефективний підсилювач гальм і вентильовані гальмівні диски;
- Місткий багажник седана;
- Складаються спинки і подушки сидінь.

Віддають перевагу
ЗАЗ VIDA користуючись ним як міським автомобілем і не обтяжуючи себе перевезенням великого вантажу, особливо зверніть увагу на переваги «хетчбека» - малі звиси кузова, малий радіус розвороту і можливість трансформації сидінь.
Тим хто набуває ЗАЗ VIDA як сімейний або службовий автомобіль, а це в основному «седан», слід Звернути увагу на зручність посадки як передніх, так і задніх пасажирів, великий простір над головами, достатньо місткі багажник, можливість обігріву та вентиляції ніг задніх пасажирів, наявність кондиціонера з многорежимной системою циркуляції повітря, електрообігрів і регулювання дзеркал.


Повернутися до архіву новин
© ТОВ «Автоцентр на Кільцевій»
© Створення сайту “AIST”
© 2000-2024 Правова інформація